måndag 18 januari 2010

Mitt i mitt kaos!

Ja, fattades det inte bara det?
Nu när allt i mitt liv fungerar så perfekt!? ^^

Rackliga dagar.
Borttappade bilnycklar, avbitna kamerakablar, och en mobil som vägrar att samarbeta.
Räkningar på hög och alldeles för lite pengar...
Känslor och tankar som inte går ihop.
Gråt och skratt om vartannat.
Virvel hit och virvel dit!
Så jävla mycket rackel, hela tiden.
Välkomna till mitt liv, ni får gärna ta över det om ni vill. ^^
Aldrig får det räcka med ett problem.

Och nu det här????
Ett trasigt jävla modem!
Eller SIM-kort i modemet, jag vette fan vad det är.
Hoppas på att det nya kommer imorgon,
så jag kan börja hänga runt här igen och skriva av mig lite.
Kan säga att det behövs!

Ibland undrar jag om oturen är här för att stanna?
Och varför kommer alltid ALLT på samma gång, och inte lite i taget?
Tror det skulle vara lättare att hantera det då...

Det förblir därför tyst för en liten stund...
men passa på att vila "läsögonen",
för jag kommer tillbaka!

Inga kommentarer: