tisdag 26 januari 2010

Bara för att skriva nånting

Jag skulle ha åkt längdskidor idag också.
Det har jag inte gjort.
Tänkte ta mig till spåren direkt efter jag slutat vid ett.
Det gjorde jag inte.
Jag hamnade på soffan. Tröttheten tog över.
Jag sov.

Lagade tacopaj och fick påhälsningar av Lola, Malan och Jimmy.
Åt och gick en promenad med Djin.
Kom hem, duschade.
Blev sittande här igen.
Jag blir det ofta nu för tiden, fast i soffhörnet.
Trivs med det.
Tycker om ensamheten vissa gånger, och andra inte.
Klarar mig.

Modellfotograferna har hört av sig. Ska skicka de andra bilderna till mig.
Jag tackar! Valuta för pengarna.

Nu väntar två heldagar, sen en kort Fredag och Lördag.
Äldste syster och nio kompisar kommer hit från Göteborg över helgen.
Jag längtar!!!
Efter jobbet på Lördag blir det troligtvis några åk på snowboarden och korvgrillning i slolombacken. Hujedanemig va länge sen!
För några år sedan var det där jag levde om helgerna, nu minns jag knappt när jag sist åkte...
Vart har jag föressten gjort av brädan??? :O skorna har jag ordning på...men brädan?? Vart är den?? "/

FAN att jag aldrig kan hålla reda på nånting!

Nöjer mig med två halvlånga promenader idag.
Over n' out!

Inga kommentarer: