fredag 29 januari 2010

Så där uppochner

Slutade redan klockan 15.
Ovanligt för att vara mig på en Fredag,
men åhhj så skönt att inte jobba stängning!
Visserligen jobbar ju imorn också, men bara till ett.
Det är en värdslig sak.

Är nyduschad och iordning gjord för...öhh, ingenting?
Tvättstugan är min ikväll, så det är antingen där, eller här jag kommer hålla till.
Men det gör inget. En lugn Fredagkväll och rena kläder är väl inte fy skam det heller. ^^
Har inte direkt lust att hitta på annat heller, då jag har haft en riktigt dålig dag...
Alla tankar flyger omkring som rosa grisar, jag blir ledsen av att sitta i den sits jag sitter.
Höll humöret uppe så gott jag kunde hela förmiddan, men sen föll det pladask.
Bröt ihop när jag kom hem, grät floder över allt och inget.
Plockade smutstvätt och gaskade upp mig lagom till det var dags för tvättstugan.

Tvättning är tydligen en bra terapi, för det börjar bli bättre nu...
eller så är det helt enkelt så att det gick upp precis nu, i samma veva som jag skriver, för syster Moa kom invandrandes genom min dörr! :)
Samtidigt som det väntar vi ju på att syster nr 1 och hennes kompisar ska komma från Göteborg också.
Uppesittarkväll!!! :D

Umgåsning på hög, fast låg, nivå...
Jag tycker om!

Inga kommentarer: