tisdag 26 januari 2010

Från 90.4 till 76.8 i bilder

Jag har gjort något jag borde gjort för länge sen!
Placerat bilder från nu och då bredvid varandra för att själv kunna se om någonting förändrats...
Svårt att hitta liknande bilder, från samma vinkel...
Önskar jag gjort som så många andra, tagit typ samma sorts kort längs hela resan..men det gjorde jag inte.
Det här får duga, för nu tycks tillochmed jag själv se att det faktiskt har hänt nånting i alla fall!

Allting är inte som det brukade vara...






Från 90.4 till 76.8

Som ni ser lyckas jag alltid vända samma sida mot kameran.
Den bra sidan. Jag har en jag också. ^^

3 kommentarer:

Tove sa...

oj, svårt att tro att det är samma person på bilderna´.. :)

malin sa...

du är så himla fin sanna!
jag är glad för att jag fick lära känna dig och att du kom så nära mig som alla inte gör. du fanns alltid där.

jag älskar och saknar dig jätte mycket :) <3

Anonym sa...

Bra jobbat, det är en vääääldig skillnad. Det tror jag att du också ser ! Kramar från Papi