måndag 13 december 2010

Numero 13

Högsäsongen förklaras härmed vara invigd.
Det betyder längre dagar på jobbet.
och jäklar vad den där extra-timmen kändes! I alla fall idag.
Första dagen med öppet till 19,
och det var inte in mer än tre personer på hela den sista timmen!
Får hoppas folk snart förstår att det går att handla även efter klockan sex,
för annars kommer det bli jobbiga kvällar här framöver. ^^

Men, som sagt.
Tröttis i soffhörnet ikväll.
Inte mycket ork över.

Men en lucka ska vi väl kunna ordna fram i alla fall.
Ska vi se vad som finns bakom lucka 13?
Det tycker jag!
En stooor luciakrona!
Någon mer än jag som ställde klockan extra tidigt idag för att tända en massa levande ljus, krypa ner i soffan under täcket och mysa till luciatåget på tv:n?
Så jävla mysigt så ni anar inte!
Och Rob tvingade jag upp också!
Lagom glad var han, men mysigt tror jag han tyckte till slut.
Bor man ilag med ett advents- och julfreak,
då får man stå ut med sådana påhitt!
Så är det bara!

Nästa svåra sak är att hitta en perfekt julgran!
Hehehe...Att leta gran i flera timmar kommer han nog verkligen uppskatta! ^^
Han var tillochmed den som fick stå ut med det förra året,
han och Pisos...
Och båda två hade säkert hittat ett hundratal dugliga granar,
innan jag tillslut hittade EN!
Granen är viktig. Sjukt viktig!

Tipp tapp tipp tapp tippe tippe tipp tapp,
tipp tipp tapp!

Och glöm för fan inte att anmäla er som kandidater till den hemliga julklappen HÄR!

Puss på er!

Inga kommentarer: