söndag 5 december 2010

Sent blev det

Bättre sent än aldrig för dagens lucköppnande!
Nog för att klockan redan slagit över nästan två och en halv timme sedan det var den 4:e, så har jag ju inte riktigt kommit i säng än, och på så vis kan man faktiskt säga vi (iaf jag) inte ännu gått över på den 5:e än...eller hur?

Bakom lucka fyra tänker jag ge er:
Lite julstämning!
Genom ett par bilder från stället vi var med Rob's jobb på julbord ikväll.
Oerhört fint, god mat och juligt!Hällefors herrgård
Förövrigt har jag haft fullt upp hela dagen med att göra naglarna så hääääär fina till kvällens stora tillställning:
Och i samma veva få en hel del gjort på bilfan som planeras gå igenom besiktningen inom den närmsta framtiden. ^^
Servat lite i samma veva, och självklart lärt mig en hel del skruvning på köpet.
Oljan är bytt, oljefiltret likaså, luftfiltret nytt och fräscht, bromsen isärplockad, alla hjul borttagna för kommande förbättring, läckan i spolarvätskebehållaren tittat på och skitet i,
osv osv osv...
Bra man har en bilhändig karl som både är bakfull och har ryggont när det ska skruvas så man får lära sig nått själv också! ^^ Höhö
Jävligt stolt kvinna (och motormupp) i soffhörnet!

Nu säger Hugo och matte gonatt och tar kvällen.
Rob sover redan, som vanligt ni vet! ;)

Inga kommentarer: