söndag 12 december 2010

Här får ni extra!

Nu ni blir det lucköppning på hög nivå!
Ett lucköppningsmarathon skulle man kunna säga...
med tre luckor på rad!

Fredag och 10:e December:
Bredvid lucka 12 där nere...
En liten fjutt bild...
men på vad då?
Joooo, min älskade sötaste kusinvitamin så klart,
Som Fredriksbergs lucia år 2010!
Det ni!
Finaste!
Höll på att gråta när de kom in på butiken och lussade för oss!
Tyvärr missade jag båda luciatågen i kyrkan, för andra året i rad,
pga. jobb...
Men men, jag fick ju en liten glimt i alla fall! (=

Och Lördagsluckan då?
Då jag var ute och lekte kryssning hela eftermiddan å kvällningen...
Där hittar vi:
Nått så fjantigt som en liten vinterbild.
Men det är chillii om dagarna nu,
riktigt vintrigt.
Och slalombacken har öppnat,
och nu går hela byn ur sin vagga och vaknar för vintersäsongen.

Och så idag då...
12 December.
Och tredje advent... Vad passar då bättre än?
Att vi tänder tre av de fyra ljusen i staken och myser lite extra? (=
Eller...ni kan ju göra det,
jag har ju fortfarande inte hittat på min lilla fina stake,
så jag får väl nöja mig med en bild,
Och ännu mera mys? ^^

Tackar gudarna för att denna helg är över.
Men tackar even more Louie som hängde med mig på roadtrip Söndagen till ära!

Det är kärlek det!
ASSHOLE!

Inga kommentarer: