onsdag 1 december 2010

Adventsbloggalender!

Nu ni folket tycker jag det är dags att det hittas på nånting skosigt här i bloggen!
Och vad passar inte bättre just i dessa tider, med första december idag och allt,
om inte en en adventsbloggalender?
För er som inte riktigt vet vad en sådan är, så kan jag ju berätta att det nämligen är ett av mina egna jävla påhitt.
Och förklaras enklast som en adventskalender som används här i bloggen.
Som sagt en adventsbloggalender! ^^

Töntigt eller inte, det skiter jag i!

Så här ser den i alla fall ut:
Från och med idag, alltså den första, så kommer jag varje dag (jaja, jag ska i alla fall försöka) att öppna en lucka för er och visa er vad som gömmer sig där bakom.
Blir det motförmodan (öhmm, troligen) så att jag inte kan öppna en lucka för er en dag, så kommer jag öppna två dagen efter istället,
för i en adventskalender ska det inte finnas några oöppnade luckor den 24:e...
Det vet ju alla! ^^

Och vad kommer vi hitta bakom luckorna då?
Ja ni, det vet jag inte riktigt ännu. ;)
Vissa dagar kommer jag vara töntig och kanske bara uppmanar er till något, ge er en hemlis eller något liknande, men andra kan det bli spännande tävlingar, och kanske kan det också bli någon julklapp som skickas ut till någon av er.
Vad som helst kan hända i denna adventskalender senni!
Skojjsigt tycker jag!

Då kanske det var dags för att öppna lucka ett?
Kan ni hitta på den på bilden ovanför?
Där ja...långt ner till höger.
DÅÅÅÅ öppnar vi första luckan då:
(trumvirveeeeeeeeeeeeeeel...)


Bakom lucka ett gömmer sig:
- En uppmaning till alla som läser att tända ett värmande ljus,
kisa så där lite fint med ögonen (fast man blir å se ut som en gris) som jag brukar göra, så att ljusets sken sprids 1000 gånger mer än vanligt,
och bara mysa av tanken av att vi är en dag närmare jul!

23 luckor kvar people!

Inga kommentarer: