måndag 6 december 2010

Ursäkta...

Men detta är en sån jävla dålig dag!Så idag kör vi bara lucköppning tycker jag!
Inget annat jävla trams om mitt sketna liv som bara skiter sig med allt grejs hela tiden.
Jag orkar knappt med det själv vissa dagar.
Det räcker med att säga att jag blev hemma från jobbet idag med lite febran och annat förjävligt trams!
Fy fan!

Och vad finner vi då bakom lucka 6, om inte...
Två filmer som kanske kan hjälpa till att muntra upp deppiga dagar som denna:
Denna sång
och den här sötnosen man inte kan låta bli att le åt!
Ni som inte drar på smilbanden en enda gång lär ju näst intill vara hopplösa fall, tyvärr...^^
för jag har haft en av de värsta dagarna i mitt liv,
och kan ändå inte låta bli att bli en gnutta piggare på livet efter att ha sett och lyssnat på dessa!

Ja e inte dö än- Ja ba känner mig lite knockad
Livet knallar vidare,
bäst jag hänger på så jag inte hamnar efter.

Inga kommentarer: