söndag 5 december 2010

Vinnare, kluringar och andra advent

Andra Advent idag.
Myspyyys eller hur?
Först och främst så ska jag börja med att avslöja vinnarn på "Vem sa vad???"-tävlingen!
huuuuu så spännande va?
Tyvärr var ju deltagarantalet inte direkt det bästa, men det gör väl fan inget?
Två personer räcker väl för att det ska räknas som tävling, tycker jag! ^^

Rob eller Moa, Moa eller Rob???
Haha. Moa tyckte det var klurigt, och Rob helt säker på att han iaf gjort bättre ifrån sig än systra mi...
Men hur vad de rätta svaren då, jo så här:
1- b. 2-e. 3-f. 4-g. 5-a. 6-c. 7-d

Rob, 3 rätt...Moa 4!
Wihuuu!
Och ett stort grattis till Musan för tusan! (=
En liten finfin sak ska du få!

Kom på att jag gjort det lite svårt då folk var tvungna (mer eller mindre) att känna mig för att kunna delta,
Så därför tar vi en ny lucka med lite skojs i idag.
Lucka nummer FEM kommer med:
En ny tävling såklart! =D
Här nedan har jag lekt med lite bilder på kända människor som jag tror de flesta av er känner igen.
Nåväl...i vanliga fall! ;)
Efter en sväng i Gimp och med mina fingrars hjälp är de inte riktigt sig lika något mera.
Höhö. Några lite lättare än andra, men det kan bli klurigt.
Nu gäller det för er, att klura ut vilka kändisar som egentligen gömmer sig där bakom det konstiga tramset!

Ser ni vilka det är?

1.2.
3.
4.

5.
6.
Flest rätt vinner.
Blir det flera med samma rätt antal, dras vinnaren i en kulig Hugo-lek!
Ni har till Onsdag på er att delta!

Så kom igen å börja gissa nu! (=

Själv har jag haft ännu en jobbig dag i garaget med bilen,
så jag ska slå ihop mina blå (eller gröna eller va fan de är) och få mig en blund innan det är dags för ny vecka.

Simma lugnt!

3 kommentarer:

musan sa...

1.Tyra Banks
2. omöjlig ju, lik alla karlar :P Men jag säger Jude Law
3.Jultomten
4.Fredrik Reinfelt
5.Pink
6.Operah Winfrey

kusinvitamin sa...

1. Tyra banks
2. Mikael persbrandt
3. Jultomten
4. Fredrik Reinfeldt
5. PINK
6. Oprah winfrey

Malin sa...

1. Tyra
2. Mikael Persbrant
3. Tomten? :)
4. Vet ej
5. P!nk
6. Oprah ;D

PUSS