torsdag 2 december 2010

Kalla det 2 December ^^

Vilken resa!
Härifrån till Ludvika, Rob in till tandläkarn, jag tidningsläsare på avbytarbänken
Rob till banken, jag bilparkerare.
Buffé på China Town. Alltid lika Yummie.
Till Hedemora, hämta bil.
Uträtta en massa ärenden på bilbutiker lite här och där.
Hämta trailer och lasta min bil på den.
Till Borlänge.
Rob till Biltema och jag till Kupan.
Köpa nya pjucks och en rouge, önska man hade ett par tusen i pluskan.
Lägga ner tanken om att ens kika på saker, och sätta sig å glo på folk istället.
Det är i alla fall gratis! ^^
Å så hem igen!

Vaknade tidigt och tänkte dra en skidåkning,
-19 på termometern så jag bestämde mig för att fundera ett tag...
somnade om!
Så näpp, det blev inget idag heller! "/
Imorn bitti då?
Vi försöker igen!
Inget coopande förän 12.00.
Gött!

Och då vidare tiiiiilll...
Dagens Julkalenders-öppning
såklart!
Hittade ni tvåan?
Annars har jag faktiskt hittat den åt er. ;)
Bokom lucka två gömmer sig:
Tävlingen: Vem vet?

Eller rättare sagt vem sa vad?
Vem av er vet vem som kallar/har kallat mig vad?
Här nedan kommer jag i en lista radda upp en massa smeknamn jag fått höra på mig själv, och i andra listan upp personer/grupper som brukar och brukade kalla mig något av dessa...
Sedan ska ni, i en kommentar,
svara med siffran före smeknamnet och bokstaven före det/de namn som ni tror är rätt...
typ så här:
9-S
osv.
Kan ni para ihop smeknamn med rätt person/personer?

Den person som lyckas pricka in flest rätt vinner något helfestligt!
Klurigt, eller hur?

Och kom ihåg, det här är min blogg...
så det är jag som rättar som jag tycker, och inget tjafs! ;)
---

Nu lär jag springa ut å kika om det finns nån liten tissetatt som vill komma in å mysa ner sig i soffan med matte. Han har vart ute sen vi åkte, och har inte synts till sen dess.
Börjar faktiskt bli lite orolig, det är ju fasen kallt ute!

2 kommentarer:

Musan sa...

1. a
2. e
3. f
4. g
5. c
6. b
7. d

Anonym sa...

Robert.

1.B
2.D
3.E
4.G
5.A
6.F
7.C