måndag 24 oktober 2011

Värsta dumma tjejen

I Lördags på Folkracen hade min mobil dött av brist på batteri
(den dog under natten till Lördag också,
därför väcktes jag också av att Sandra stod och knackade på dörren samma tid som vi bestämt att åka... Uuuups!^^)

Nåväl,
Död telefon resulterade i alla fall i att jag skrev några sms med Rob från Lovisas mobil.
Och alla vet ni väl vad svårt det kan vara att skriva från en mobil man inte är van vid?
Bajssvårt!

Men denna gång tyckte jag faktiskt det (bortsett från segheten) gick relativt bra att få ner de där orden jag ville...

Ända tills jag fick svaret:
"Va??? Börjar de bli feta!!?", av Rob

Jag skrattade tills tårarna sprutade innan jag lyckades berätta för de andra hur mitt tidigare sms hade blivit helt fel.

Där skulle det stå något i stil med:
"Här är det rätt så lugnt. De andra damerna börjar väl bli lite Lulliga, men själv är jag chaufför än så länge"

men på något vis tyckte visst Louie's telefon att ordet "Lulliga" passade bättre som "Mulliga".

Hejhej!  jag själv är chaufför, så för min del är det lugnt....
men de andra damerna börjar allt bli en gnutta mulliga här!
Skönt att jag själv är nykter och smal!,
typ^^

Nog för att intagna alkoholhaltiga drycker kan sätta sig på fläsket,
men riktigt så fort går det nog inte. ^^

Där fick jag allt be om ursäkt för att jag skrivit att jag tyckte mina kära vänner blivit mulliga efter en halv dag på folkrace.

Kan det ha vart på grund av hamburgarna mån tro? ;)

Inga kommentarer: