torsdag 27 oktober 2011

hallelujah-moment

Har vart på besök hos "superfixarkille number 1" ikväll...

Det hela resulterade i att två tidigare trasiga/ej hela mobiltelefoner,
blev friska och hela som nötkärnor!

Fy attans så skönt!
Inte bara för min del,
utan för sötaste grannungens del också som imorgon äntligen kommer få tillbaka den telefon som hon så snällt lånade ut till mig..öhhh...för ett tag sen. ^^

Tänkte knacka på och väcka upp hela hushållet här bredvid med en segerdans (med tillhörande sång) för den lagade telefonen, 
för att kunna ge tillbaks den på en gång...
men kom på att det nog inte alls hade vart så uppskattat halv 12 på kvällningen. ^^
Här får hållas tills imorgon,
då hinner jag ju köpa ett gäng med "mutgåvor" som tack för lånet, förståendet och förseningen också.
Det kan behövas...
Det var inte meningen lånet skulle bli så långt,
egentligen har nog lånetiden gått ut för länge sen. "/

Jag, Junior och telefoner går tydligen inte så bra ilag som jag hade velat...
Råkar jag själv inte ha sönder den (det var vad som hände med min),
så tycker Junior det är jätte kul att låta låta telefonen hoppa bungyjump rakt ner mot golvet... UTAN fallskärm! (vad som hände med den lånade) ^^

Men jo då,
nu är de som de ska igen...båda två!

Tacka gudarna för det!
(men mest Kristian!)

Inga kommentarer: