måndag 31 oktober 2011

Hockeyfrilla

Jag tänker ta mig en välbehövd sovmorgon imorgon!
Helst vakna och somna om ett par gånger så jag verkligen kan njuta.
Ligga och dra mig minst en halvtimme innan jag ens tänker tanken att kliva upp.
Sova. Njuta. Vakna med energi!

Jo, för min del vankas det alltså ledig dag.
Helt ledig!
Göra lite vad som faller mig in,
äta en långdragen frulle i soffan, medans jag slötittar på något av de där programmen man aldrig behöver följa,
utan fattar ändå när man väl råkar kika. ^^

Ta dagen som den kommer, helt enkelt...
Ända fram till eftermiddan,
nångång vid 5 sisådär...

För då vankas det roadtrip till Leksand med grabbarna,
...och Daladerby mellan Leksand- Mora.
HOCKEY!!!

Vilket lag jag håller på?
Ja ni...det har jag faktiskt inte bestämt än. ^^
Skulle tro karlarna håller på Leksand allihop,
så jag får väl vara käringa mot strömmen å hålla på det motsatta för en kväll...
(det tar alltid hårdast på pöjkvarslingarna ;) )
Själv håller jag inte helhjärtat på något annat än kära Färjestad!

Hejjaklackarna är ändå alltid bäst!
Och stämningen i hallen!

Inga kommentarer: