tisdag 18 oktober 2011

Det går i ett

Robben har åkt.
Vi träffades för ett sista romantiskt möte utanför Preem när jag slutade jobbet, och han åkte.
(Öhhh, icke romantiskt menar jag...men för en puss åtminstone^^)

Så jahapp,
nu är jag ensammen i en hel vecka igen!

Jag skulle vilja säga att jag hoppas att den här veckan framöver ska gå fort...
men jag tror nästan inte ens att det behövs,
för här är det full rulle!

Förutom de två redan jobbade heldagarna,
kommer två stycken till på raken.
Sen några timmar på butiken på Fredag innan det bär av mot Karlstad på folkrace med tillhörande efterfest med tjejerna.
Sen var det redan Söndag eftermiddag innan vi kommer hem igen,
och då är det ju bara två dagar kvar tills karln landar i bygden igen.

Så här borde det vara alla ensamma veckor! ;)

Inga kommentarer: