fredag 28 oktober 2011

Öm'en ändå hade vetat...

Om jag inte vetat bättre...
hade jag nästan trott det var min födelsedag idag!

Här fann jag paket närmast överallt...
TILL MIG, dessutom! :D

När jag slutade jobbet, hittade jag ett i mitt skåp...
Och när jag kom hem, låg där ett i postlådan!
Plötsligt händer det! ^^

Men nej, ingen födelsedag eller namnsdag så långt minnet kan räcka.
Det här var andra paket...
Såna där "vardagspaket" som gör att hela fejset skiner upp!

Det i skåpet, det var från självaste Chifen!
"Tack Sanna!
För fantastisk försäljning idag"

Jo senni, idag har jag slitit röv med att höja butikens lottförsäljning,
som oturligt gått ner alldeles för mycket mot vad den ska.
Och jag har tokken halvens ångest för att jag tjatat på alla stackars kunder om di dära trisslotterna.
Jag hatar att "tjata" (vilket det känns som man gör om man frågar varenda kund samma fråga),
men är det nödvändigt så är det...
och jag får väl hoppas de vinner nånting, om inte självaste storkovan! ;)

137 lotter tror jag att jag lyckades kränga till sist.
Och jag är riktigt nöjd att jag lyckades med min egenuppsatta utmaning: att sälja minst 100 under en dag!
Ni vet...utmaningar, annars faller jag på direkten!

Men nåväl, tillbaka till ämnet...
Att hitta ett paket i skåpet vid avslutad jobbdag var inte alls något jag hade förväntat mig (eller trott).
Och jag blev bara så grymt överlycklig!!!

Och vad var det i?
.....
Fyra blockljus! =D
(Som jag råkade nämna när de kom att jag skulle köpa så småningom).

Känns så sjukt bra i magen efter denna jobbdagen!
Tack tack tack!
Ni är underbara!
-----

Men det andra paketet då, tänker ni nu?
(nähä, jasså...inte det?...men jag tänker visa er i alla fall! ;) )

Postlådepaketet såg jag direkt vem det var i från...
Systeryster i Örebro!
Och vad som gömde sig i den gröna påsen...?
Ett par GRYMT snygga stickade raggisar made by syster!
(och Junior gillade dem också som ni ser!)

Jag säger bara en sak...
Plötsligt händer det! ;)

En sån här dag sitter i minnet länge kan jag lova!

Inga kommentarer: