torsdag 13 oktober 2011

Häng med i svängarna!

Tjoff tjoff tjoff, sa det...
sen var karlns hemkomst, en heldags jobb, en umgåsning med bäste Pis, en halvdags jobb,till, förbi...

Och nu har vi rymt utanför 50-skyltarna också...
till gården utanför Hedemora och Rob's far för att tillbringa helgen!
Det ni!
Jag förflyttar mig allt när ni minst anar det! ^^

Det går fort när man har roligt var det nån som sa,
och jaa...
Går det så fort att jag inte ens har tid att kluddra en rad eller två här varje dag,
då lär jag ha förbaskat kul
(eller väldigt stressigt liv, såklart).

De senaste dagarna har vart en blandning av båda,
kan jag upplysa er om!

Men nu är vi i alla fall här för en sort of "weekend",
 jag, Rob och Junior...
(Hugo skulle få spunk på att vara instängd här då han är så van att vara ute, så han fick stanna hemma med FF och personlig ut och in-släppning varje dag. Inte fy skam det heller!)

Dock ska det mest skruvas skoter...
(jaa, det är väl dags att jag är med å lär mig nu när det verkar vara tänkt att det är självaste jag som ska glida runt på skotran i vinter? Inte mer än rätt!)
men lite annat ska vi allt hinna med också är det tänkt...
Lite poolbad som förra gången vi var här te.x. ;)

Det är som rena rama semestern att vara här!

Sköööönt, tycker Naannii'n

Inga kommentarer: