torsdag 20 oktober 2011

Steksill, cocosbullar och glömda pengar

Nu får det vara heldags-slutjobbat för denna vecka!
No more heldays, vädjar en slutkörd hjärna och kartongskuren kropp
(De är vassa de där kanterna ta mig fan!).

Denna eftermiddag har nog ingenting gått som det ska...
Det började med att jag glömde trycka i att kunden skulle betala med ett högre belopp,
fortsatte med att det krossades några lådor cocos-bullar när jag skulle ut i butiken med pallen
(som sen visade sig inte alls skulle ut från lagret ännu, så då var det bara att göra om proceduren igen..dock då utan krossade "bullar", phjuu)...
och så grandfinalade jag jobbdagen med att krossa en hög urvattnad steksill inne på charkgolvet.

Såpp, perfekt avslutning på fyra heldagar!
Än't de så säg?

Imorgon tänker jag ta en sovmorgon (inte alls, för här ska städas)...
men jobbet kallar åtminstone inte förän klockan 13.

Ibland tar non-stop-tänkandet ut sin rätt.
Som ikväll t.ex.

Inga kommentarer: