tisdag 18 oktober 2011

Positiv överraskning

Härom dagen...eller om det var igår, jag minns inte rikti...
Men spela roll! ^^

Så skulle jag i alla fall dra av en dänga på spotify tänkte jag.

Meeen, vad är det här???
Inga mörkbelagda låtar överhuvudtaget,
ni vet så där som de blir om man lyssnat på dem för många gånger?
(Nej, jag är lat och har inte kommit mig för att skaffa obegränsad spotify ännu)
Vad blir'e nu då?
ha spottan gått och blitt knasig?
Är det någon sorts "happyhour-dag" idag eller nått sånt?
Jäklar anamma så jag funderade innan jag läste det magiska ordet längst upp i rutan!
"Spotify Unlimited"....

Joho, jag tackar ja!
Här har karln gått och börjat betala...För min spotta!

Här ska dras av dängor tills varenda låt är sönderlyssnad!
...Eller kanske inte alla ändå.


Inga kommentarer: