onsdag 19 oktober 2011

Utmaning...

Jag och syster har gett oss fan på att gå ner minst 5 kilo var till nyår!

Någon som hakar på och antar utmaningen med oss? ;)

----

Har gått upp alldeles för många av de kilon jag med svett och tårar lyckades kasta av mig en gång i tiden,
tappade halvens allt vad motion och bra matvanor kan heta då foten bröts av i början på året.
Tappade motivationen och orken...
och fann latheten och godsakerna istället.

Inte okej!

Aldrig mer 90.4 kilo igen sa jag,
och jävlar anamma, där uppe är jag inte ännu...
(guskelöv för det!!!)
Men jag var ju banne mig på väg mot 73,
då kan jag inte vagga runt här halvens upp och ner.

Ger mig banne på,
och tar återigen upp jakten på de där överflödiga kilona.

Man kan vila,
tappa allt...
Bara man tar sig upp och fortsätter!

Är ni med mig?





1 kommentar:

Anonym sa...

Heja till er vad ni är duktiga.. de fixar ni
kram Kicki PS: Antar inte utmaningen fast man skulle behöva :)