lördag 8 oktober 2011

Jojo, hemmakväll, ja jävlar

Okej, jag ljög!
Men det visste jag inte att jag gjorde när jag gjord'et.
Räknas det ändå? "/

Den chaufförs-, ickepartajande-, "ståhejande"lösa hemmakvällen med Fredagsmys,
förvandlades snabbt till en roadie utsocknes.
Inte alls så roligt faktiskt så här i efterhand, men det är alltid skönt att åka bil...
Synd bara att den tillfälliga stereon inte gick att få igång på. ^^
Men men, så äre!

Nu ska den här slitna bruden försöka få sig några timmars sömn innan jobbet kallar igen.
Om jag lyckas dv.s, för här ekar det dock musik mellan kvarteret...

Jojo, ena stunden önskaaar man bara stereon funka,
i den andra önskar man någon annans gick sönder för ett par timmar.
"Men är den där Naannii'n aldrig nöjd så säg!" ;)

Sån't ä livet Grabbar!

Inga kommentarer: