tisdag 25 oktober 2011

Noll koll i gänget

Så här låter det ungefär när någon i mitt umgänge kommer på att någon annan av oss har glömt något i dennes hem/bil/stuga:

Tjej nr 1: -Du glömde din tröja hemma hos mig.
Tjej nr 2: -Jaa, jag vet. Och du har ju din halsduk i min bil!
Tjej nr 3: -Tror att mina vantar ligger i din bil också.
Tjej 2: -Ja de gör de nog. Hittade ett par jag inte kände igen. Har en mobilficka utan ägare i bilen också...
Tjej 1: -Och jag har ett par av dina strumpor hemma tjej 3!
Tjej4: -mobilfickan är min!
Tjej5: - Och jag har tjej2's linne hemma. Det där jag lånade den där gången...
Tjej2: - Och jag har ditt som jag fick lov att ta den där gången när dina byxor sprack och du fick ta mitt!
Tjej 3: -Jag har också hittat ett par okända rödprickiga strumpor hos mig...
Tjej4: - Det är nog mina!!! Men jag har en svart huvtröja som nån glömt...

Osv osv osv....
Det tar ALDRIG slut!

Tror att en klädbytar-dag mellan gänget skulle sitta rätt finnt! ^^

Finns det fler,
...eller är det bara vi? ;)

Inga kommentarer: