onsdag 14 september 2011

Tokken jäkla karl!

Blev så glad igår när jag kom hem från jobbet och fick svar på mitt skickade sms till Rob.
Han kom precis in i byn skrev han.

Tihiiiiiiiiiiii,
tyckte jag och skyndade mig göra iordning en middag för två.
Tända ljus och servetter i glasen,
Hela paketet!
Först önskade jag att han inte skulle komma förän allt var klart,
men när jag både hann att göra klart och duka innan dörren ens hade rörts, var jag tvungen att skicka och fråga varför han inte kom...

Svaret?
"Nejdå jag skoja. Men jag kom precis över i Sverige!"

GAAAAH!
Hahaha, ruuuligt karlfan!^^

Där stod jag med mat för två färdigt och upplagt på tallrikar,
och så var gubbskrutten inte ens i närheten av hemma!

Vad gör man då?
Jo det ska jag tala om för er...
Då får man helt enkelt erkänna att man blev totalt grundlurad,
(av ett väldigt dåligt skämt ^^)
och bjuda hit en Louie att äta med en.

Det blidde en trevlig middag ändå...
Tacka vet jag vänner som ställer upp!
Hahahaha...

Och Rob, ja han fick då veta att han levde när han kom hem! ^^
(fast så farligt var det inte...hade vart värre om jag vart tvungen att äta alldelens ensammen)

Inga kommentarer: