lördag 10 september 2011

Naannii goes bitterfitta ^^

Okej, nu har jag försökt göra det bästa av kvällen...
Gått igenom hela hjärnkontoret för att hitta någonting skoj att hitta på,
men nej...
jag får nog erkänna att jag misslyckades.
Totalt!

Inte ens en nervösåk över bygden hjälpte.
Ingen ville med nånstans, ingen ville ha chaufför, och ingen ledig plats fanns det i bilarna som åkte.
Då bröt jag ihop för andra gången ikväll.

Det enda som återstår nu är att inse att det inte blir roligare än så här.
Slår mig ner i soffan, kikar på "Bröllopsduellen" och smuttar på en Gin longdrink istället.

Låter finfint det, jag vet...
vilken annan dag som helst hade jag nöjt mig med det,
men idag är det svårt.

Jag var så redo,
taggad på något.
Då är det svårt att nöja sig...
Skål då!
Deppigaste inlägget på evigheter skulle jag tro.
Skit samma.
Ingen är på topp jämt!

Inga kommentarer: