torsdag 8 september 2011

Avklippt hjärnkontor sörjer

Jag har en sån hemsk headache i mitt hjärnkontor...

Kanske sörjer huvudet det avklippta håret,
och känner smärta först nu när den största chocken lagt sig? (:O)
Eller njäääe, kanske inte...
Denna headache beror nog på något annat.

I alla fall tänker jag chocka mig själv med att gå och lägga mig nu,
(jaaa, det är sant! fast klockinen inte ens slagit halv elva!)
Mysa ner mig under täcket med katten på magen och huvudet på kudden så hjärnkontoret får vila lite.

Har vart ut och kikat efter storebrorskatten, men han ville visst inte komma in och leka något med lillebrorn idag...
Tråkigt för Junior, men rätt skönt för mig.
I natt hade de rejvparty i hela lägenheten till 01.30, minst!^^

Dä ä bra di leker de där små,
men ikväll har jag gärna lugna gatan här inne. ;)

Inga kommentarer: