fredag 30 september 2011

Idioti på högsta nivå

Jag glömde tillägga i föregående inlägg...
att det när jag stod där chockerad över min egen spegelbild och jobbet väntandes om 10 minuter,
inte gick att få bort det där förbaskade läppglanset heller!!!

Inte med en papperstuss, inte genom att dra fingrarna över munnen ett hundratals par gånger...
Inte ens med tvål och vatten!
(jag testade, och det var inte mumma!!!)
Inte förän jag tvålat och dragit och donat en helvetes massa gånger,
och torkat mina stackars läppar med en RISPIG handduk en tre, fyra gånger...
kunde jag konstatera att det faktiskt försvunnit...

Va fan är det för superglans???

Jag lär ju vara en idiot!
Och ja, jag är säker...
för när jag kom hem kletade jag återigen in mina läppar med den rosa smörjan.
(bara för att testa om det verkligen var den som fastnade så, antar jag^^)

Och jo då...det var det.
Denna gång gav jag läpparna en lååååång dusch,
med tillhörande dubbla schamponering...
Och extra skrubb av handduken.

Men NEJ!
Det ville inte försvinna nu heller!
Envis jävla färg det där!

Festklar och redo svider läpparna lite lagom,
men färgen är iaf äntligen borta (igen!)

NO MORE LÄPPGLANS FÖR DENNA TJEJ IDAG!

Inga kommentarer: