fredag 16 september 2011

Karusellsnygg

Nu ni jäddrar är jag go å gla' ända in i benmärgen!

Halvrausig av karusellfart och uppochnersnurr,
nöjd med det underbara sällskapet,
Bara en halv gnutta fattigare efter lite spelande utan någon vinst,
(Som speltokig skötte jag det där förjävla bra idag)
fullmatad av skräpmat i maggen,
och...
fantasilagd efter en vända i sagoslottet!
(har man betalt ett åkband så utnyttjar man det till fullo)

Perfekt dag att tillbringa på Liseberg!
Strålande sol,
allt annat folk stod i kö för Håkan Hellström,
och därför nästan ingen kö till någon av karusellerna...
Jaaa, det är väl tur folk gillar olika. ;)
och Atmos-fear har vi klart av också.
(Lite häftigt med utsikten, men absolut inte läskigare än någon annan karru...
okej att åka om kön är kort, men skulle aldrig stå i milslång för att göra om)

Har hur sköna bilder som helst att visa er tagna i Lisebergsbanan!
Leker man papparazzi så gör man. ^^
Haha, ja herre mig ge!
Skrattkalas a la' bajs i byxan och tårar i fejset!

Ni ska få se dem, det lovar jag...
men det kommer en annan dag!

Kvällshäng på gång i Västra Frölunda!

Tack ska jag ha!

Inga kommentarer: