onsdag 28 september 2011

Morgonmys

Jag och Junior har lekstund så här på morgonkvisten.
Hujedanemig, tokken fart fast klockan inte ens passerat åtta!
Fortsätter det så här lär jag nog försöka hinna ta en powernap innan jobbet kallar,
annars kommer jag aldrig orka med den här dagen. ^^
(Näääjdå, men nästan!)

Förstår inte hur jag kunnat bli en sån morgontrött jävel,
spelar liksom ingen roll hur tidigt jag går och lägger mig,
är alltid lika tröttis om mornarna i alla fall....

På tal om det har jag vart chockerande duktig att lägga mig hitills den här veckan!
Tror jag ramlat i säng innan 22.00 varenda kväll.
Ovanligt!
Tror det kan vara pga. "snusbristen"...
Utan snus blir det så  himlans jobbigt att vara vaken! ^^

Tycker så synd om Rob när han måste vara vaken här i samma lägenhet tillsammans med en grinkärring,
så det känns liksom som att det är lika bra att sova.
För det är det minsta jag är kan jag tala om, grinig alltså.
Både grinig och förbaskat jäkla känslig!
Som ett jäkla monster ibland ta mig fan!
Har inte haft så här lätt att gråta i hela mitt liv...
Helt sjukt!

Men det lär väl gå över så småningom.
Jag kämpar i alla fall vidare.


Good morning!

Inga kommentarer: