tisdag 27 september 2011

Ett jävla tjat om ledighet!

Nu känns det som att den där hellediga dagen är inom räckhåll!
Kunde jag, skulle jag slå av ett par hjulningar för det,
men jag litar dock inte längre på mina gymnastiska kunskaper.
(När jag var liten gick det dock som en dans ^^)
Inte så mycket åtminstone.
En enkel liten kullerbytta skulle jag nog i alla fall klara av. ;)

Attans järnspikar!
Jag får nöja mig med att dra av ett tyst men glatt "Halleluhja" i hjärnan istället.
Det duger det med!

Endast en heldag står nu mellan mig och ledighetens dag.
Katterna svänger sina lurviga i en våldsam kurragömmalek genom lägenheten.
Melissa Horn fyller mitt vardagsrum av sång,
medans tv:n står på utan ljud.

Snart är det dags för ännu ett avsnitt av Idol.
Jag tänker kasta omkull mig här i soffan...
Slökika.

Nu är det bara att vänta ut ledigheten.

Inga kommentarer: