fredag 30 september 2011

Du tänkte väl inte gå UT så där!???

 Innan jobbet när jag satt och finurligade lite i soffan kände jag att mina läppar allt var bra fnasiga.
Lypsyyyyyl, tack!, tänkte jag och började rota i väskan som låg bredvid...

Men nej, inte ett enda sketet lypsyl!
(som lypsylberoende äger jag säkerligen ett 10-tal, men när jag ska ha så hittar jag aldrig!)
Men jo se ni så att...
jag hittade ett gammalt läppglans i alla fall,
och tyckte i lathetens tecken att det fick väl duga "så länge"...

Schööööönt för mina fnasiga läppar var det!

Sen skulle jag åka till jobbet,
men ändrade mig i sista sekund och sprang upp för en kissning innan avfärd.
SOM TUR VAR!

I spegeln fick jag mig en chock och höll på att ramla baklänges!
Tänk om jag hade åkt till jobbet utan att dra en spegelkik,
och satt mig i kassan SÅ DÄR!
Då hade jag fått skämma ögonen ur mig om någon påpekat det...
och tänk om INGEN sagt något!
Då hade jag nog halvens dött när jag upptäckt det!

A little bit to much för en Naannii!

NÄE, tacka vet jag vanligt hederligt LYPSYL!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahaha det ser faktiskt inge vidare ut;)