måndag 12 september 2011

Bank bank bank!

Det är ju faaaaen inte sant!

Inte nog med den helvetiskt svettiga och sega dag jag hade igår...
Nu har mitt huvud tydligen bestämt sig för att agera lokal till ett rejvparty också!
Dunk dunk dunk...

Ohhh no,
ja örker int!

Jordens skallebank sitter som fastgjuten i pannan,
och ingenting verkar hjälpa!

Jag skulle vilja sova, men lyckas inte koppla av när det känns som hela hjässan stampar takten.
Kan inte vara uppe och härja för då känns det som om jag ska tuppa av,
och sitter jag här gör det självklart också ont...
men lite lindrigare.

BORT MED DIG FÖRBASKADE SKALLEBANK!
Jag har inte tid med dig just nu!

Hääääär gör det mest ont, viskar Naannii'n...
och visst ser hon lite dimmig ut på ögonen också? =(

Det står inte alls rätt till här!

Tips på hur man effektivast jagar bort skallebanksmonstret från tinningen mottages vänligt men bestämt.

Inga kommentarer: