tisdag 30 augusti 2011

Sällskap av en sömnpratare

Hänga tvätt och sedan sussa.

Gosh vad mysigt att få höra Robs sömnprat igen...
Ja, jag kanske aldrig har nämnt att han har en tendens att prata om en himla massa "intressanta" saker när han sussar den där karln?

En gång var det om det var "den svarta spisplattan det regnade igenom?"
(öhhhh, huh?),
och en annan var det
"dags att åka, ska du med?"
(Absolut, meeen vart ska vi halv fyra på natten?).

Ja herre min ge.
Det är bara att driva med och tycka livet är på topp.

Och mycket ska man allt få höra innan örona trillar av.^^
Alltid lika spännande!

Ska snosa bredvid den där karln hele långa natten!

GOS!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ooooooops jag skulle nog va så nyfiken så jag skulle vara vaken och lyssna om jag hade en sån pratkvarn bredvid....