tisdag 16 augusti 2011

Sakta men säkert

Sötnos!


Hugo blev dock inte alls så förtjust över att hitta en liten en i "sin" lägenhet till en början...

men det går framåt.

Och visst lär man som vuxen stor tisse få markera vem det är som bestämmer med lite morrningar och fräs innan man tar åt sig den lilla?

Man kan ju inte jamsa med som en annan liten fjant heller (har aldrig sett Hugo så "tuff" som nu)! ;)


Igår: Hugo ville inte ens se sin nya familjemedlem

Idag: Katterna kunde äta från varsin tallrik mitt emot varandra.


Det är bara att fortsätta hoppas på framsteg.

Jag tror de kommer snabbt,

det är jag nästan säker på.


Det lär ju få ta lite tid... =)





1 kommentar:

Anonym sa...

Man kan faktiskt förstå o Hugo känner sej lite sotis när du släpat hem en sån charmis!!!!! jag känner hur jag smäääääääälter när jag ser på honom;)