onsdag 31 augusti 2011

Lägger spår i sängen

Jo då såatte...
Det går nästan inte en hel natt utan att han pratar i sömnen nu för tiden.

och inatt?
Jo då!

Bekymrat häver han ur sig: Jag har inge spår så då går det ju inte....
Jag: Nämen, så tråkigt! Men vad ska du ha spår till nu?
Han: Ja men till järnvägen förstås!
(Å jahaaa...självklart, vad dum jag är som inte förstod det klockan 02.15.^^)
Jag: Jaha, ja men då så!

Sedan...total tystnad!

Jag kan inte hålla mig för skratt!

Så ja, roligare är det absolut att sussa när han är på hemmaplan...
Haha ja herregud ja.
Synd bara att det blir extra jobbigt att kliva ur sängen när klockan väl ringer...
Jag vill ligga kvaaar!
Sömnpratarn vid ett tidigare tillfälle.

Nu:
uppe, redo för en cykeltur ner till coopra för en heldags jobb.


ja men godmogon då!

Inga kommentarer: