torsdag 25 augusti 2011

Kliniskt rent!

Då blidde det fejjat och donat i kåken!
Gosigt värre att slippa känna gruskornen och dammråttorna attackera fötterna när man råkar ta ett steg åt något håll.
Nästan så jag ville gapa åt dem att:
"Detta är mitt teritorium, ur spååååår, jag tänker ta det tillbaka i min ägo!",
när jag svettig och dan sprang runt här med snabeldraken i högsta hugg!

Flera timmar tog det.
ville ge upp jagvetintehur många gånger på vägen...
men jag segrade till slut!
Gosh, vilken pärs det kan vara att röja!

Det aktuella läget inifrån Naannii-castle är att det är förjävla fint.
Överallt.
Nästan!

Vardagsrummet är fortfarande den krigszon som det var innan påbörjandet.^^
Här ska det agera altandörrsfönstersverkstad (lyckades ni hänga med i det där ordet hörreni?) innan det kan bli någon ordning.

Livet är allt bra klurigt ibland!
Nystädaaaaat, ropar Naannii'n!
huh? vart?

Inga kommentarer: