onsdag 17 augusti 2011

Att använda en tub

Vissa människor är så dära superdelux-duktiga på att alltid se till att få ur det där lilla sista ur tuben.
Vad det än är för tub,
Vad den än används till...

Man börjar klämma från toppen,
gärna redan från första användning så att det sen ska bli så enkelt som möjligt att till slut få ur de sista dropparna av vad som är i.
Enkelt och smidigt!

Jag vet männskor som kan reta sig till gallfeber på tuber som är "felaktigt" använda.
Som klagar på mig så fort de ser mig trycka ut en plutt tandkräm/kaviar/lim (och allt annat sånt där "tubförpackat")...

Därför är det också riktigt skönt att se det finns flera som har samma filosofi som jag:
"Tryck på skiten, vart fan som helst, bara det kommer ut något!"

Det får mig att vilja skrika ut till hela världen:
"JAG ÄR INTE ENSAM JAG ÄR INTE ENSAM!"

Jag är normal jag också,
lika normal som alla andra klämmande människor!

Så DET så!
(Tack syster för lånet av tandkrämstuben!;))

1 kommentar:

Anonym sa...

Ett bra tips annars om man delar tub med nån som klämmer tuben hursomhelst, (förb.....tubförstörare) Klipp av tuben på mitten och "doppa" tandborsten i tandkrämen! Man kommer åt minsta lilla gnutta. Smart också veckan före lön då man kanske behöver lägga slantarna på nån matbit ist för tandkräm;D