onsdag 24 augusti 2011

bloggtorka med anledning

Bloggtorka igår.
Jävligt dåligt, jag vet...
Men det finns anledning...

Fullt upp efter jobbet.
Det promenerades 45 minuter, togs ner en altandörr och krånglades.
Sen skulle jag bara laga mat innan det var tänkt att få bli mys framför tv:n i soffan (och där kommer bloggandet in)...

Men precis när råvarorna plockats ut,
fick jag ett samtal, och fick plocka in allt igen.

Kvällen bjöd på en tripp till Falun för att hämta Mamsen som hamnat där efter en ambulansfärd tillsammans med mormor.
Min lilla kära krutgumma hade svimmat av på bingon och fick åka till sjukhuset för lite provtagning. "/

Medan mormor fick bli kvar över natten, fick mamma åka med mig och moster hem.
...Och dääääär blev det kvällsmat på MAX!^^

Hemma och dunsade i säng 23.45.

Full rulle!

Inga kommentarer: