onsdag 17 augusti 2011

Bridesmaids

Jag befinner mig i systers soffa i Örebro.
Jamen vesst, man lär ju smyga iväg lite då och då.
Hälsa på och hänga runt. =)

Här har det hunnits med en shoppingrunda på IKEA, en handling på "Skopunkten", En middag, en fika...
och ett biobesök sedan jag kom vid 5-tiden i eftermiddags.

Full rull over here!

Bridesmaids var lika rolig som jag trott den skulle vara.
En riktig tjejfilm, egentligen.
Men riktigt riktigt kul!
En sån där film som man både kan skratta, gråta och bli fly förbannad på,
för att man känner igen sig,
och känner med...
Antar jag.^^

SE DEN! =)

Nu häng med systra,
Sen sova soffa i natt.

Det väntar mera shopping och äventyr imorgon innan systra börjar jobba,
och jag styr kosan hemåt igen.

Under tiden jag semestrar lite,
håller Rob koll på katterna där hemma...
Skulle tro det latas och mysas non-stop hela dygnet.
Det kan de ha de små liven (jaaa, Rob med för den delen). ^^

Take care folket!

Inga kommentarer: