onsdag 17 augusti 2011

Konst, eller konst-igt?

Nog för att jag tycker Örebro verkar vara en trevlig stad,
men lite fundersam blir man allt när man går omkring på gatorna och hittar den ena "konst-igheten" efter den andra...


Ta en titt och bestäm själva... Där jag kommer ifrån hittar man sällan döda gubbar hängande i lyktstolpar. ^^
Va ä dä för en viten döing mån tro?

...eller mystiska vita män på parkbänkarna ^^
Eller halvens deprimerade karlar på sniskan...^^
Och vad är det för stort läskigt som gömmer sig i mörkret!????? :O
Lugn bara lugn...




Det var ju bara en söt "liten" kanin som trillat på huvudet! =)


Konst, eller konstigt?
Jag lär säga jag tycker det är rätt häftigt ändå...
Lite mera än det "gamla vanliga" så att säga.
=)













1 kommentar:

Anonym sa...

Jäklar! jag vill inte gå ensam där en mörk natt!!!!