tisdag 9 augusti 2011

Jävlaranamma

Har städat, städat och åter städat i timmarna fyra.
Fasen så jobbigt,
men hörreni...
Nu är det klappat och klart!
Städat å fint.
Fixat å trixat...
jaa, ni fattar! ^^

Fick problem där i början när jag hittade en stor sjö i köket (bokstavligt talat).
Men VA FASEN, utbrast jag innan jag insåg att det var diskmaskinsvattnet som rann raka vägen ut på det sabla gölvet!
Det förgrömmade röret måste ha lossnat igår när jag var där i hörnet och tapetserade upp den sista saknade tapetbiten.
ATTANS!

Får snart hit en kikare som kikar hur illa det är...
Vatten bland skåpen är verkligen ingen hit.^^
Håller tummarna för att allting klarat sig,
och att jag slipper vattenskador!
Annars vet ja inte va ja gör!

Men jaa...vad gör en liten vattenskada egentligen?
Nu är det ju iaf rent och snyggt här i place't! ^^
Och jag har fått upp en taklampa i sovrummet...det tog ju bara en sisådär 3 månader att få upp en.

Jävlar så ja är duktig!

Inga kommentarer: