onsdag 2 september 2009

Med kärlek åker jag hur långt som helst

Imorgon åker vi, jag och sambon!
Mot Karlstad, till Clarion Collection Hotel Drott, men först och främst...mot ett par dagar med bara "oss"!
Välbehövda dagar att bara få njuta av varandras sällskap.
Att vi äntligen ska komma i väg. :D

Jag ska bara diska, hänga tvätt, packa, sova och fixa lite först...
Det är mycket med det här!
Kattvakt är fixad, hunden skall köras till farmor och farfar, lägenheten och bilen är städade, vardagsrums fönstren är torkade och hyran är betald...
Guu va jag är duktig under mina lediga dagar. ;)

Allt detta har jag hunnit, trots min lååånga sovmorgon. Fast det bästaste av allt, är väl ändå att jag inte ens har haft tid att bli uttråkad en endaste gång idag! Uoippppiii!
Däremot ligger träningen fortfarande på hyllan. Jäkla fot att göra ont! :(
Lite bättre är den, men inte så jag vågar mig på en joggingtur ännu. Bättre att vänta tills det känns riktigt bra, så man inte fördärvar sig för längre tid.
Och nu känns det som att det inte blir nån träning alls förän Söndag-Måndag nångång. Nu är det sambon och semester som gäller i några dagar.

Mamma har varit här på middag. Spagghetti och köttfärssås a la Jimmy...Han är världsbäst på den maten min karl! Var allt för länge sen vi åt tillsammans mamma och jag. Alldeles för länge sen vi satt och bara pratade, umgicks.
Jag älskar min Mami! <3

A just de... Min resekamrat till Halmstad har hoppat av. "/
Så som det ser ut förtillfället blir det en ensam och trist resa de 49 milen till min Pis. En rädd Naannii kommer jag vara då! :O
Skulle allra helst vilja kunna säga att jag skiter i att åka. Stannar hemma och städar istället...men nej! Jag saknar min Pis för mycket för det! Och jag totalvägrar sitta hemma och önska att jag åkt. Har ju semester för tusan, jag kan INTE bara sitta hemma, uttråkad och trälig som en gammal käring.
Jag tänker åka! Trotsa alla rädslor som finns i min tjockis-kropp. Jag SKA!!!

Dona och fixa...göra det sista!

Ta hand om er, så hörs vi snart igen! :)






1 kommentar:

Anonym sa...

HA EN RIKTIG MYSIG HELG NU MED DARLINGEN...
Ja vad synd att du får lov att åka själv men du kan ju ta tåget också.
Kram kram Kicki