tisdag 29 september 2009

Grattis, här får du minus

1, 8 grader varmt var det imorse. Eller varmt och varmt. Kallt kanske man säger när det ligger på MINUS-sidan!!!?
Håhåjaja, bilruteskrap fast än jag inte började förän 11. Booooring!
Borde verkligen börja gå till jobbet, då det skulle gå fortare det än den tid det tar att skrapa rut-jävlarna...men jag måste va efter i hjärnan, för den vill inte fatta det. Det är för kallt för att gå, jaha? men den tid det tar att skrapa rutorna då? är inte det lika kallt?...^^
Eller, så är jag för lat. Just då. Tjockis!
Gick en kort morgonpromenix och målade lite på skåpluckorna innan jobbet. Det börjar bli segt att sitta där nere i källarn och måla nu, men det måste ju göras om det ska bli klart.
Om man ska göra om köket kan man ju inte direkt nöja sig med att hälften av skåpluckorna sitter uppe. Måla måla..."Jag ska måla hela världen lilla mamma..."
Mera luck-målning efter jobbet. Gosh, bara 5 stycken som står omålade där nere nu...och två som ska målas på en gång till. Det fixar jag nu, när jag är ledig i två dagar...
Det blir bra, köket. Riktigt bra!
Vi trivs mycket bättre, och äter tillochmed där, där man egentligen ska äta. ^^
Tänkte strunta i joggningen idag, men icke!
Jag har blivit kär. Då går det inte att låta bli.
Känslan av att jogga, och känslan EFTERÅT!
Jag gillar't! :D
3,5 kilometers vändan avverkades på 22,07 minuter. En förbättrning på nästan 2 minuter från förra gången. Jipppoooiiii!
Kom hem, och maten stod på bordet. Pyttipanna, rödbetor och ägg. Tack älskling! :)
Har inte ätit den maten på nästan ett år. Kan ju iofs bero på att jag inte gillar't nå vidare. Men idag, fy helvete va gott det var!
Yummie!
Idol och bloggskrivande. Nu mys med älskling.
Imorn ledig, och Kupolen ska få sig en påhälsning. Lite shopping har jag väl kanske råd med ändå? ;)
Annars får jag nöja mig med att vara socialt stöd till Loit och Malan helt enkelt. Inte illa pinkat det heller.

Sist (men inte minst) för dagen:

GRATTIS ÄLSKADE VÄN PÅ 19-ÅRS DAGEN!

Pisipis, jag saknar dig!

Klockan är 22.23, och jag tar kvällen...

1 kommentar:

Musan sa...

Men varför envisas ni med att åka till Borlänge när det finns ett Örebro? :P