söndag 28 november 2010

Twelve hours

När man umgås med de här tokarna har man aldrig tråkigt!
Vilken kväll!
Och natt!
Öhhh...Och morgon!
Tror jag börjar bli lite för gammal för sånt här.
Kändes inte allt för bra att komma hem å slänga sig i sängen i samma veva som grannen just gått upp och stod ute och skottade drivor av snö klockan 06.45 imorse. ^^
Herreguuuuuuuuud!

Men jaa...som sagt,
med dessa brudar kan vad som helst hända.
Bara att gilla läget! (=
Å mycket hann vi med!
Umgåsning med järna-folket, inflyttningsfest i Vansbro, lite festerier på en pizzeria som inte ville ge en hungrig mig nå mat, tv-tittning och soffhäng.
Dock borde de ta lite hänsyn till att jag faktiskt är hela två år äldre än dem och inte orkar hålla igång lika mycket som förr i tiden! ^^
Haha, oldiesen i gänget.
Sweet-Louie underhöll under den långa resan med egenskrivna låtar om folket
Yen agerade chaufför och var lika söt som alltid
Å jag och Elli satt bak och sjöng med så gott vi kunde

Riktigt trevliga 12 timmar med tjejsen!
Men idag är det slitet i min avbytarbänk.
Tröttis som attan.
Behövligt, typ! ^^

Laddar för att orka med en sväng på julskyltningen lite senare,
komma hem och dricka en kopp glögg å mysa med tända ljus resten av kvällen.
Perfect day people!

By the way,
så älskar jag min nya vågtång!
Det ni!

1 kommentar:

Musan sa...

Skit fin du är i håret snygging! Kanske också vill ha en locktång om man blir så snygg.