tisdag 30 november 2010

Prickskytt!

Ja, tyvärr inte jag då,
för jag lyckas fan nästan aldrig träffa mål när jag är med å spelar innebandy.^^
De andra, däremot, är jävligt duktiga,
på att träffa mig!
Idag fick jag till och med frågan varför i helvete jag står kvar framför mål när jag blir träffad hela tiden.
Haha, någon lär väl fan vakta mål? Annars vinner ju de andra!
Mitt i prick, 4 gånger på låren, två rackabajsare i magen, och en 4-5 röda bläffar nere på benen.
Till och med på sidan av foten finns det en röd ring som påminner om kvällens tuttgupp med karlarna.


Ser ut som en rödprickig giraff utan lång hals!
Men förbaskat kul är det ju ändå,
och lite smärttåligare lär jag ju bli för varje gång?
Jävligt skoj!

Och här får ni en bild på nyinköpet också:
Good shit!

Nu är det över 22 minusgrader ute.
Är riktigt glad att jag sitter här under filten,
med min lilla kopp choklad och chili-glögg,
levande ljus på bordet och en avocado för magen att smälta.
Mysig kväll!

Chilla lugnt!

Inga kommentarer: