fredag 19 november 2010

Samma visa...

varje år!!!
Jag går och väntar på det där första uppkörda längdskidspåret hur länge som helst,
och sen blir det äääääntligen ett uppkört,
och då ska jag jobba hela helgen och kommer knappt hinna se dagsljus överhuvudtaget!
Precis som förra året. Sååå typiskt!

Eyyy, du Rob... Äger du någon pannlampa? ^^
Kanske kan peta in någon mörkersväng under helgen i alla fall?
Jag vill!!!

Nu, byta om och göra mig i ordning för eftermiddagens utflykt.
Jävligt svårt att göra sig i ordning när man inte ens vet vad man ska på. "/
Jävligt jobbigt för den här sk. "mamma Sanna":n att inte kunna planera ett skit.
Finkläder? Eller långkallingar och trasbyxor? Smink eller dra en stor fet mössa över skallen?

Jag får väl helt enkelt försöka kombinera rubbet! ^^



Inga kommentarer: