fredag 5 november 2010

När katten är borta dansar råttorna på bordet.

Två intensiva dagar har fladdrat förbi.
Efter några jobbade timmar igår fick jag husmors-flôg och drog en dans med snabeldraken samtidigt som tvätten tvättades, disken diskades och brödet brödades. ^^
När det sen var klart blev det självklart dags för matlagning också.
Det får man inte glömma! ^^
Matätning och bortskämmning av gubben med tio röda rosor.
Så söt så söt!
Efter en kort, men trevlig visit hemma hos Linda på kvällskvisten var jag sedan död.

Idag började med århundradets huvudvärk, sms skickade i sömnen och en snabb frulle,
innan jag och Louie tog oss an helhus-städningen hemma hos mormor.
Gick galant det där med fönsterputsen och trasan i högsta hugg.
Fast så är vi ju ett förjävla bra team jag och Louie också!
Inte att förglömma det heller! :)

Hem och vaska pungen och snida om,
sen en tripp te Borlänge för lite nödvändig shopping.
Höll på att sluta i diket ett par vändor,
jäsiken så halkan smyger fram framemot kvällningen.
Be Careful out there people!
Var jag rik skulle jag fan sätta värmeslingor under asfalten så man slapp vara orolig.

Kom hem med Fleeeera tunga kassar mat,
lite hårfärg, en mätt mage och en hel bil till slut.
Kirrat!

Och nu till dagens problem:
Vad fan ska man klä ut sig till om man nu ska klä ut sig alls på Lördag???

jag fundilerar och funderar, men kommer ingen vart.
Louie däremot verkar ha idéer om vad hon ska klä ut sig till...
(Om hon är serri eller ej vet jag dock inte)
Men Schhhhhh...
Säg inget till mormor,
för hon vet inte att det snabblånades grejor i ett par minuter idag.

När katten är borta, dansar råttorna på bordet!


"Nej men ujijuj, det blev ju så riskfyllt!"

Tackar för mig och hoppas ni har överseende med detta övertrötta skitprat jag skrivit ikväll..
men vill ni inte läsa,
så slipp då!

Good night!

1 kommentar:

Yenface sa...

HAHAHAHA! Har nog aldrig sett något så riskfyllt nån gång. Jävel anamma! :D