torsdag 11 november 2010

Trevlig dag

Shit, vilket väder det är!!!
Några minusgrader, strålande sol och snön ligger kvar som ett täcke över marken.
Det är plogat (viktigt) och förbannat vackert överallt!
Skulle ha vart en perfekt dag för längdåkning om det bara var nog mycket snö i skogarna för att få till ett spår, men det skulle jag inte tro att det är, tyvärr!

Gaaaah, kan knappt bärga mig tills jag får glida fram på skidorna!
Glatt överraskad av mig själv, för så här entusiastisk över vinter har jag nog aldrig vart! ^^
Kommer bli en hel del kikning på denna sida här framöver för att se att se om det står något annat än 0 på öppna längdskidspår.
Mitt vinterparadis, mitt hem!

Funderar på att ta mig ut på en långpromenix.
Man kan bara inte låta en sådan här dag gå till spillo, det säger jag då!
Men det hade vart trevligare med sällskap lär jag säga. "(
Saknar vovvisen så rejält så jag tror jag går sönder ibland.

Har kastat in en tvätt i maskin, planerar att dra en twist med snabeldraken lite senare,
ska skruva seat så att bromsoljan inte rinner ur hela tiden och träna nere i källarn ikväll.
Där har ni min dag. (=
Hur ser eran ut?

I med sladden på mobilen,
på med lite skön musik.
På med jacka och fingervantar,
sen drar jag!

1 kommentar:

Musan sa...

Min dag : Skola, shopping, poliskontroll, max-burgare, träning :D