torsdag 18 november 2010

Förbannade snabeldrakar

Nu jävlar går skam på torra land!
Hur i helvete ska man kunna tvista runt resten av lägenheten när dammsugarrörhelvetet ser ut så Hääääääär:
?????
Bröt ihop, och kom igen...
Fick lite armträning genom att behöva råhålla i så att skiten sög nånting överhuvudtaget.
Mukkler! Oh yeah!


Men nu är det då rent och fint, åtminstone så gott jag kunde.
Men fan så träligt,
inte tusan har jag varken råd eller lust att slänga pengar på en ny jävla snabeldrake heller!

Och postnissar,
en enda räkning till den här månaden i min låda,
och jag vet fan inte vad jag gör!!!
Nu får de va nog.
Lägg den i nåns som har råd istället! ^^

Såpp, då var man lite avreagerad inför jobbstarten också,
så slipper de stackars kunderna råka ut för mina psykbryt! (=

Fit for fight!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Med några varv silvertape är slangen som ny..... tips från Papi.

Musan sa...

Mm eller så har jag för mig att jag och Morgan råka ut för det samma och typ plocka bort det trasiga och bara typ skruvade/tryckte in slangen igen. Kram