måndag 22 november 2010

Dålig koll hörredu

Höhö...
Noll koll!
Höll på att ge upp Ullared när den enda som nappade på mitt förslag var Linda.
Att köra fram och tillbaka till GeKås och hem igen blir liiiite för mycket bilkörning för mig på en och samma dag. ^^

Satt och hade det heldepp inombords (självklart inte utåt, för då måste man vara glad!) i kassan när jag fick höra:
"Ja, det är bäst att ladda upp så man orkar med i natt, jag ska åka till Ullared!"
:O :O :O

Haha, och vem, om inte jag som sökt alla lösningar på problemet, hade missat att det gick en bussresa till Ullared från Grängesberg som ligger fem mil härifrån???

Ringa Linda, ringa bussbolaget.
Bokat och klart!

Så nu var det dags för mig att duscha och göra mig lite fräsch så jag orkar med en lång nattlig bussresa.
23.10 härifrån. 00.30 från Gränges. 07.30 Ullared!

Nu är jag allt bra nöjd hörreni!

Pengar, penna, block, filt och kudde,
sen är ja redo för en idiotresa utan dess like!
Höres kanske (troligtvis inte) imorn kväll när jag kommit hem till mitt soffhörn igen!

Yeeehhaaaaaaaaa

Inga kommentarer: