fredag 26 november 2010

Adventsljus

Vet ni hur jäkla mysigt det var att vakna idag?
Tidigare än vanligt, och tassa upp ur sängen enbart för att sätta i stjärnan i vägguttaget,
för att sedan vända på kudden och bara ligga och kolla på den och mysa i en tio minuter?
Det brukar ta hur lång tid som helst för mig att komma igång om mornarna,
men inte idag.
Sköönt!
Tänk om varje morgon kunde börja så bra!

Att den sen fortsatte med att Rob skickade och sa att min bilnyckel "råkade" ligga kvar i hans jackficka som nu är 3,2 mil härifrån,
och att jag lär gå till jobbet just idag när termometern råkar visa på -13,4 grader är en helt annan historia. ^^
Men men, har jag inte riktigt vaknat till liv ännu, så lär jag väl göra det då. ^^

Som tur är får jag sällis av min söta lilla granne och jobbarkompis på vägen, och jag får chansen att klä upp mig i mina nya snygga vinterkläder!
inte illa!

Jobbdag 8.45 - 18.45,
sen blir det som sagt mys med folket och grillning är det tänkt.
Har vart ett jävla tjat om barbecue nu på sistonde,
och nu ska det äntligen bli av!

Tror det här kommer bli en förjävla bra dag och helg ändå!
Har den känslan i magen!
Mys!

Köksfönstret


Drar på mig alla kläder jag kan hitta och rullar iväg till jobbet!

Puss å kram på er ta mig fan!

Inga kommentarer: